Štajerska predstavitev

Potepanje po Štajerski - Študijska tura Slovenske turistične organizacije


V sklopu promocijskih aktivnosti Slovenske turistične organizacije (STO) na domačem trgu, ki so že četrto leto združene pod osrednjo vseslovensko kampanjo Moja Slovenija, je  potekala dvodnevna študijska tura za slovenske medijske hiše.

Študijska tura je potekala 11. in 12. julija v organizaciji Slovenske turistične organizacije v sodelovanju z vodilno destinacijo Maribor - Zavodom za turizem Maribor in Regionalno razvojno agencijo za Podravje - Maribor. Slovenski novinarji so raziskovali destinacijo, ki se predstavlja pod novo blagovno znamko Štajerska - od urbanega Maribora, ki bo gostil OFEM do vinorodnih goric s poudarkom na mladih turističnih delavcih in novih produktih. 

Prvi dan je bil namenjen raziskovanju urbanega Maribora. Udeleženci so izkusili delček edinstvenega doživetja Rock'n'Roll okusov, ki odkriva zakulisje nepoznanega Maribora. Obiskali so prostore VSGT Maribor in Restavracijo Sedem. Novinarji so si pod budnim očesom mentorja sami pripravili pohorsko omleto. V luči prihajajočega Olimpijskega festivala evropske mladine (OFEM), ki ga Maribor gosti med 23. in 29. julijem so si udeleženci ogledali ključna prizorišča ter se seznanili s predstavitvijo projekta in spoznali mentorje prostovoljcev. Dan so zaključili s tradicionalnim splavarjenjem na reki Dravi in večerjo na Poštni ulici v bistro Fudo

V sredo zjutraj so hotelu Habakuk in prisluhnili predstavitvi destinacije Štajerske. Tanja Srečkovič Bolšec, predsednica konzorcija in direktorica Zavoda za turizem Ptuj in Uroš Rozman, direktor Regionalne razvojne agencija za Podravje - Maribor in koordinator destinacije Štajerska sta udeležencem študijske ture, za uvod v čudovit dan, predstavila nov brand destinacije Štajerska, znamčni video in potek povezovanja deležnikov. Destinacija Štajerska je s turističnega vidika izjemen korak naprej pri uspešen preboju vzhodnega dela Slovenije. Območje Štajerske predstavlja geografsko zaokroženo področje s skupnimi tradicijskimi, zgodovinskimi in kulturnimi značilnostmi. Skupno povezovanje močno spodbuja tudi nova Strategija slovenskega turizma 2022-2028, ki pozdravlja tovrstna regijska povezovanja.

V nadaljevanju dneva so se podali najprej do Ormoža v Center ponovne uporabe Ormož, kjer lahko oddate izdelke, ki jih več ne potrebujete in so še dobro ohranjeni, na primer manjše kose pohištva, male gospodinjske aparate in računalniško opremo, opremo za dom in prosti čas, oblačila, knjige, igrače, športno opremo – skratka vse, kar je dobro ohranjeno, funkcionalno in še uporabno. Pravo doživetje je bilo kuhanje kave na pesku s katero so si udeleženci dvignili energijo za nadaljnjo raziskovanje Štajerske. Preverili so ponudbo Turističnega centra Ormož ter obiskali vinoteko Jeruzalem Slovenija. Sledila je vožnja v Haloze, kjer so v Parku dediščine Cirkulane, etnološkem muzeju na prostem, spoznali, kako se izdela klopotec. Ste vedeli, da je klopotec del logotipa blagovne znamke Štajerska?


Polni novega znanja o izdelavi klopotcev, so obiskali kmetijo Pungračič v Zavrču, ki nudi prekrasne razglede na naravo in prostrane vinograde. Obsega kar štirinajst ha površin, na katerih že 5 generacij prideluje priznana vina ter domačo hrano, s katero smo se okrepčali tudi mi. Na poti iz Haloz so se ustavili na Mestnem Vrhu v zaledju Ptuja in obiskali Staro prešo,  staro 100 let. Za konec dneva pa so od blizu spoznali reko Dravo in vse njene prebivalce. Po reki Dravi so se z rafti spustili in od blizu opazovali obrečne prostore, ki so prava zakladnica biotske raznovrstnosti in zato je ta del Drave eden izmed naravovarstveno najpomembnejših območij v Sloveniji. Po slikovitem spustu do Zlatoličja, kjer so se prelevili v izpiralce zlata in poizkusili pravo zlatokopsko malico.

Izjemno nas veseli, da smo lahko prikazali raznoliko ponudbo na majhnih razdaljah in pričarali urbanaravne užitke destinacije Štajerska.