55. MOS Celje

Destinacija Štajerska na 55. sejmu MOS v Celju prejela posebno priznanje za izviren slogan: Urbanaravni užitek


Članek vam bo vzel 3 min

Danes se je v Celju končal Mednarodni sejem obrti in podjetništva (MOS), na katerem so organizatorji zabeležili več kot 600 razstavljavcev, več kot 1.000 blagovnih znamk in več kot 65.000 obiskovalcev. Med njimi se je v hali C na stojnici C-19 predstavila tudi Destinacija Štajerska.

Sejemska ekipa, ki je pet dni navduševala in predstavljala novo podobo skupne destinacije ter bogato ponudbo vseh vključenih partnerjev je bila sestavljena s predstavniki koordinatorja destinacije Štajerske RRA Podravje - Maribor ter predstavniki partnerjev iz Zavoda za turizem Ptuj, Zavoda za turizem Sveta Trojica v Slovenskih Goricah ter Razvojne agencije Slovenske Gorice.

Na stojnici so se predstavili tudi vinarji Združenja vinorodna Štajerska (Hiša Joannes Protner, Sanctum, MARO Wine, Zlati grič), prav tako partnerji destinacije. Med predstavniki ostalih ponudnikov so se predstavili Footgolf Ptuj, Admiral Slovenija ter Muzej norosti grad Cmurek.

Poleg vinsko-kulinarične ponudbe se je Štajerska predstavila tudi s kolesarskim simulatorjem Simathlon, kjer so obiskovalci lahko na kolesu znamke Elan prekolesarili eno od kolesarskih poti in ob tem sodelovali v nagradni igri.

3. dan MOS-a je potekal v znamenju sejemskih priznanj, med katerimi je destinacija Štajerska prejela tudi posebno priznanje za izviren slogan Urbanaravni užitek.

Stojnico so obiskali tudi nekateri župani in županje destinacije Štajerske, med njimi župan Mestne občine Maribor Saša Arsenovič, župan občine Dornava Matej Zorko, županja občine Destrnik Vlasta Tetičkovič-Toplak in župan občine Sveta Trojica David Klobasa.

Štajersko predstavlja sedem destinacij: Haloze, Jeruzalem Slovenija, Maribor, Pohorje, Ptuj, Ravno Polje in Slovenske gorice.